آخرین اخبار

برگزاری رویداد ملی نوآوین با شرکت دانش آموزان منتخب مدارس صدرا

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی نوجوان، سید علی اسماعیل زاده، دبیر تشکل دانش آموزی نوآوین گفت: رویداد ملی تشکل نوآوین ویژه نوجوانان مقطع دوم دبیرستان مدارس صدرا  از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در شهر تهران با همت اداره کل هفت استان برگزار شد. دبیر تشکل نوآوین بیان داشت: رویداد نوآوین […]

اشتراک گذاری
09 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 2411

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی نوجوان، سید علی اسماعیل زاده، دبیر تشکل دانش آموزی نوآوین گفت: رویداد ملی تشکل نوآوین ویژه نوجوانان مقطع دوم دبیرستان مدارس صدرا  از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در شهر تهران با همت اداره کل هفت استان برگزار شد.

دبیر تشکل نوآوین بیان داشت: رویداد نوآوین با حضور ۱۲۰ نفر دانش آموزان منتخب از استانهای البرز، قزوین، قم، مازندران، گیلان، خراسان شمالی، زنجان در اردوگاه الزهرای تهران برگزار شد.

سید علی اسماعیل زاده با بیان اینکه اهداف چندگانه ای در برگزاری رویداد نوآوین از پیش تعیین شده بود، اضافه کرد: در این رویداد علاوه بر آموزش نوجوانان در راستای کنشگری و تاثیرگذاری، به بازدیدهایی از کاخ موزه سعدآباد و نمایشگاه هوا و فضا پردازد که در کنار تربیت نوجوان کنشگر، از روایت نوجوان ایرانی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره ببریم.

وی خاطر نشان کرد: تأکید ما بر این است که در این رویداد از ظرفیتهای استانی و تشکل‌های مردم نهاد بهره مند شویم و با ارگان‌های مرتبط با حوزه نوجوانان همکاری لازم را انجام دهیم.

منبع سایت سازمان مدارس صدرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *