آخرین اخبار

برگزاری همایش فعالان عرصه نوجوان

در این همایش که رئیس سازمان تبلیغات، مدیر عامل بنیاد ملی نوجوان، مدیر شبکه امید و پویا، معاون فرهنگی شهرداری تهران، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دبیر کل اتحادیه دانش آموزان و تشکل های مردمی حضور داشتند، مسائل حوزه نوجوانی بررسی و مورد نقد قرار گرفت.اهمیت شناخت نوجوان امروزی، ضرورت کنشگری، […]

اشتراک گذاری
09 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 2382

در این همایش که رئیس سازمان تبلیغات، مدیر عامل بنیاد ملی نوجوان، مدیر شبکه امید و پویا، معاون فرهنگی شهرداری تهران، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دبیر کل اتحادیه دانش آموزان و تشکل های مردمی حضور داشتند، مسائل حوزه نوجوانی بررسی و مورد نقد قرار گرفت.
اهمیت شناخت نوجوان امروزی، ضرورت کنشگری، مسئولیت و ماموریت پذیری از مهم ترین مسائل مورد بررسی فعالان در این همایش بود.
در این همایش، حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، ریاست سازمان تبلیغات، با توجه به‌ جوهره هویت و اهمیت ویژگی های تربیتی بیان داشت: از هنگامی که بار تکلیف بر دوش می آید، تصمیم و اراده تقویت می شود.
وی افزود: جامعیت رشد مهم است اما جوهره آن اراده است و نوجوان به همان اندازه که مسئولیت می گیرد، رشد می کند پس باید نوجوانان را با اراده به میدان آورد.
رئیس سازمان تبلیغات خاطر نشان کرد: تکون هویت نوجوان باید با اعطای مسئولیت واقعی باشد و اردو می تواند یک رزمایش واقعی برای این منظور باشد.
وی با توجه به‌ مسأله جهانی فلسطین افزود: نوجوان امروزی که جهانی فکر می کند، باید مسأله جهانی را برایش به میدان آورد تا آن کنش جهانی نوجوانان اتفاق بیافتد.

منبع سایت سازمان مدارس صدرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *