آخرین اخبار
صفحه نخست / دسته‌بندی نشده
  • سفر قائم مقام سازمان مدارس صدرا به استان لرستان

    به گزارش خبرنگار روابط عمومی سازمان مدارس صدرا، قائم مقام این سازمان و برخی همکاران در راستای بازدید از مدارس صدرا و حل مسائل این مدارس به استان لرستان سفر نمودند.در این سفر دو روزه که در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه صورت پذیرفت، بازدید از مدارس پسرانه و دخترانه شهرستان‌های خرم آباد، بروجرد، […]

    اشتراک گذاری
    04 اردیبهشت 1403
    کد مطلب : 2282

    به گزارش خبرنگار روابط عمومی سازمان مدارس صدرا، قائم مقام این سازمان و برخی همکاران در راستای بازدید از مدارس صدرا و حل مسائل این مدارس به استان لرستان سفر نمودند.
    در این سفر دو روزه که در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه صورت پذیرفت، بازدید از مدارس پسرانه و دخترانه شهرستان‌های خرم آباد، بروجرد، دلفان، کوهدشت، و پلدختر در مقطع تحصیلی متوسطه دوم و گفتگو با مدیران، کادر محترم، و دانش‌آموزان این مدارس در دستور کار قرار گرفت. در ضمن این بازدید مسئولین ادارات تبلیغات و آموزش و پرورش شهرستانهای مذکور نیز حضور داشتند.
    همچنین قائم مقام سازمان مدارس صدرا در دیدار با مدیر کل محترم تبلیغات استان لرستان، وضعیت این مدارس را بررسی نموده و ضمن تشکر از زحمات این اداره کل در رابطه با این مدارس، راه‌های مختلف برای خدمت رسانی بیشتر به این مدارس و همچنین گسترش الگوی این مدارس در سطح استان را بررسی نمودند.
    در پایان این سفر نیز جلسه‌ای مشترک با مدیران مدارس صدرا استان با حضور مدیرکل محترم استان حجت الاسلام و المسلمین قدرتی در راستای بررسی مسائل این مدارس برگزار گردید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *