آخرین اخبار

برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی در دبیرستان صدرا مهریز – سازمان مدارس صدرا

یادواره ۵۶ شهید دانش‌آموز مهریز در دبیرستان دخترانه صدرای این شهرستان برگزار شد.حجت الاسلام اردکانی سخنران این مراسم در این یادواره به جایگاه والای شهدا اشاره کرد و گفت: این انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و دشمنان نمی‌توانند خدشه‌ای به این انقلاب وارد کنند، پس باید شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهیم. وی […]

اشتراک گذاری
10 مهر 1402
کد مطلب : 1219

یادواره ۵۶ شهید دانش‌آموز مهریز در دبیرستان دخترانه صدرای این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام اردکانی سخنران این مراسم در این یادواره به جایگاه والای شهدا اشاره کرد و گفت: این انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و دشمنان نمی‌توانند خدشه‌ای به این انقلاب وارد کنند، پس باید شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: برگزاری یادواره‌ها و یادمان‌ها در انتقال فرهنگ ایثار در جامعه خصوصا در میان نسل جوان بسیار اهمیت دارد.

حجت الاسلام اردکانی افزود: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی مدیون و مرهون جانفشانی شهیدان، حمایت و حضور مردم انقلابی در صحنه‌های مختلف کشور است.

وی اظهار داشت: باید تشکل‌های دانش‌آموزی با همکاری مبلغان دینی و رسانه‌های گروهی نسل جوان را به نحو مناسب با فرهنگ ایثار، شهادت، سیره و اهداف شهیدان آشنا کنند.

اردکانی تصریح کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گسترش یابد، تمامی توطئه‌های فرهنگی دشمنان و تهدید نرم آن‌ها برای همیشه نقش بر آب می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *