آخرین اخبار
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس؛

رویکرد جدید تبلیغات اسلامی فارس تمرکز زدایی از مرکز استان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: رویکرد جدید تبلیغات اسلامی فارس تمرکز زدایی از مرکز است که برای رسیدن به این هدف فارس به ۴ بخش تقسیم شده تا برنامه ها در تمامی شهرستان ها برگزار شود.
اشتراک گذاری
26 دی 1400
کد مطلب : 418

حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع بعد از ظهر شنبه در جلسه‌ای با مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس و ریاست سازمان مدارس صدرای کشور، بیان کرد: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی کشورتصدی گری در حوزه مدارس نیست اما به دنبال این است که نگاه ابزاری به فرایند تحصیل را کم‌کند.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که نگاه خانواده ها و محصلین این مقاطع تحصیلی را به سمتی پیش ببریم که ابزاری برای دستیابی به مقاصد آینده آنان نباشد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه باید رویکرد تربیتی مدارس صدرا بیش از پیش در مدارس حاکم شود، ابراز کرد: در همین زمینه سازمان تبلیغات اسلامی ظرفیت های خوبی در سطح ستادی و استانی دارد و استان فارس هم از ظرفیت های دینی و بومی بلقوه ای برخوردار است که می تواند در خدمت این نگاه تربیتی قرار گیرد.

حجت الاسلام قانع، خواستار هم افزایی بیشتر اداره کل آموزش و پرورش فارس برای فراهم کردن توسعه فضای دینی و تربیتی در مدارس صدرا شد.

او ابراز کرد: ظرفیت های میدانی سازمان تبلیغات اسلامی علاوه بر ساختار مدارس صدرا، مساله دانشگاه فرهنگیان، توانمندی معلمان در سطوح مختلف، برنامه های علمی، فرهنگی و ترویجی در سطوح مختلف در مدارس است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس، گفت: برای تربیت جوان تراز تمدن اسلامی که حضرت آقا در گام دوم انقلاب به آن تاکید دارند، این سازمان ظرفیتهای خوبی دارد.

حجت الاسلام قانع به نبود مدارس در شهرستان های فارس نیز گریزی زد و گفت: متاسفانه تمام این اتفاقات مبارک در مراکز استان ها می افتد و سر ریز آن کمتر در شهرستان ها اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه فارس یکی از استانهای کشور است که شمار شهرستان های آن بالا است، گفت: می طلبد که با یک سرمایه گذاری ویژه زمانی، سرمایه ای، مالی و برنامه ای در شهرستان های فارس زمینه راه اندازی مدارس صدرا فراهم شود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی فارس اضافه کرد: برای تمرکز زدایی بیشتر در استان فارس این استان را به ۴ منطقه تقسیم کرده ایم تا بتوانیم دسترسی ها را بیشتر و زمینه اجرای برنامه های محتوایی خوبی را رقم بزنیم.

حجت الاسلام قانع در خاتمه بر لزوم دیده شدن شهرستان های فارس در برنامه کلان ارتباطی تاکید کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

یک پاسخ به “رویکرد جدید تبلیغات اسلامی فارس تمرکز زدایی از مرکز استان است”

  1. نورالدین احمد پناه گفت:

    سلام علیکم اینجانب نورالدین احمد پناه مدیر دبیرستان صدرای کنگاور از استان کرمانشاه می باشم پیشنهاد بنده این است که دیدگاه اساتید ومسئولین صدرا نسبت به مدا رس صدرا دیدگاه جهادی وبسیج ۸سال دفاع مقدس باشد جبهه وجنگ در کنار دفاع یک دانشگاه به وسعت ایران اسلامی تشکیل داد درب آن به روی همه باز بود یعنی گزینشی در مورد رزمندگان وجود نداشت وهر کس باهر تیپ ومذهبی وارد جبهه می شد واما فضای پر از معنویت جبهه که بر گرفته از نور خدا ورهبری پیامبر گونه حضرت امام ره واطاعت محض فرماندهان با اخلاص واز خود گذشتگی رزمندگان جبهه حق چنان تحولی در این زمین خاکی ایجاد نموده بود ونه تنها خاکیان بلکه ملکوتیان هم از آن مستفیض می شدند ودراخر فارغ التحصیلان این دانشگاه معنوی شهدای بودن که بعداز گذشت ۳۳ سال از جنگ یادشان روح بخش جانهای عاشق است ومزارشریفشان قبله وکعبه انسانهای حق طلب است حا اساتید ارجمند صدرا می تواند بعنوان پایگاه ولایت وحوزه علمیه ای در دل آموزش وپرورش جوانان این سرزمین عطرآگین شده با خون شهدا را جان دیگری ببخشد وسربازان گمنام وبی ریا با منش ماجهادی و لایت مدار وپیرو محض ولی فقیه تربیت کند که ماموریت آنها دعوت به اسلام ناب محمدی ولبیک یا خامنه ای تا فرج امام زمان عج باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *